۲۷ مهر ۱۳۹۳، ۱۶:۵۲

عراقی زاده به مهر خبر داد:

کشاورز در گیتی پسند ماندنی شد/ بی‌غم بر نمی‌گردد

کشاورز در گیتی پسند ماندنی شد/ بی‌غم بر نمی‌گردد

قائم مقام باشگاه گیتی پسند اصفهان از مخالفت مدیرعامل این باشگاه با استعفای محمد کشاورز سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند خبر داد و گفت: کشاورز از امروز به کارش ادامه می‌دهد.

محمد حسین عراقی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره وضعیت سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند بعد از استعفای محمد کشاورز اظهار کرد: کشاورز و آقای طاهری مدیرعامل باشگاه دیروز و امروز جلساتی با هم داشتند ولی در نهایت، طاهری با استعفای سرمربی مخالفت و کشاورز را متقاعد کرد که به کارش ادامه بدهد.

وی افزود: کشاورز بعد از ظهر امروز یکشنبه سر تمرین حاضر شده و تیم را تمرین می‌دهد.

قائم مقام باشگاه گیتی پسند درباره اینکه گفته می‌شود دلیل مخالفت با استعفای کشاورز پیدا نکردن گزینه جانشینی وی بوده است، گفت: به هیچ عنوان اینطور نیست. ما کشاورز را از ابتدای فصل و با حمایت همه اعضای هیات مدیره به عنوان سرمربی انتخاب کردیم. اینطور نبوده که کشاورز وسط فصل سرمربی شود.

عراقی زاده درباره اینکه اگر نتایج بد گیتی پسند ادامه داشته باشد وضعیت کشاورز چه خواهد شد، اظهار کرد: فعلا تا این لحظه که ما از کشاورز حمایت کرده‌ایم. فعلا کشاورز ابقا شده و ان شاءالله نتایج تیم هم خوب خواهد بود.

وی در پایان درباره استعفای حمید بی غم دستیار کشاورز هم تصریح کرد: با استعفای بی غم موافقت شد و ایشان دیگر در کادر فنی نیست!

کد خبر 2392225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha